Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2016

Γιώτα Πολυχρονίδου: η σεφ που κέρδισε Γερμανία και Ελλάδα

img_1215

Η Γιώτα Πολυχρονίδου είναι μια εξαιρετική σεφ που κατέκτησε πρώτα τη Γερμανία. Πλέον και ύστερα από δική της επιθυμία, ζει στη Θεσσαλονίκη και συνεργάζεται με διάφορες εταιρείες προωθώντας την ελληνική κουζίνα. Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, μίλησα μαζί της για την εμπειρία της στο σπουδαίο κόσμο της μαγειρικής.

Πως είναι να είσαι αναγνωρίσιμη σε μια ξένη χώρα;

Η Γερμανία για εμένα δεν είναι ξένη χώρα γιατί γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί. Δε μου φαίνεται παράξενο, γιατί πάντα ήμουν η Ελληνίδα στη Γερμανία και είχα θετικές εμπειρίες πάνω σε αυτό!

Ποιο θα έλεγες πως ήταν το συστατικό για την επιτυχία σου;

Η πολλή δουλειά που έχω κάνει και η εμπειρία, αρχίζοντας από το δικό μου εστιατόριο στη Γερμανία, το οποίο διατηρούσα για 15 χρόνια. Αφού ήταν δικό μου, το δούλεψα πολύ, μαζεύοντας εμπειρίες. Συνέχισα να δουλεύω σκληρά και με όρεξη στον τομέα της μαγειρικής. Η επιστροφή μου στην Ελλάδα είχε το θετικό ότι ανακάλυψα τα προϊόντα από την ελληνική πλευρά, βοηθώντας με να συνεχίσω τη δουλειά μου.

Στη Γερμανία δεν είχα όλα τα ελληνικά προϊόντα, όπως μελιτζάνα και πιπεριά. Όταν ήρθα εδώ ανακάλυψα ότι λαχανικά και φρούτα ήταν πιο νόστιμα και μου άνοιξαν την όρεξη να συνεχίσω!

Γιατί διάλεξες αυτή τη χριστουγεννιάτικη συνταγή;

Είναι εποχιακή συνταγή και γι’αυτό και τη διάλεξα. Νόστιμη και ιδιαίτερη και εύκολη για κάποιον. Θέλω πάντα αυτό που κάνω να το γεύονται οι άλλοι και να τους είναι εύκολο να το κάνουν!

img_1235

Τι είναι για εσένα Χριστούγεννα;

Οικογένεια πάνω από όλα. Κουραμπιέδες και μελομακάρονα και μαγειρέματα στο σπίτι με αγαπημένα πρόσωπα!

img_1238

Πλέον σε ποια χώρα σε βρίσκουμε τον περισσότερο καιρό και ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Θεώρησα και για τα παιδιά καλό να μεγαλώσουν εδώ, γι’αυτό και γύρισα στην Ελλάδα! Υπάρχουν διάφορα σχέδια, ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω το αγαπημένο μου βιβλίο «Οικογένεια στην κουζίνα», που έχει εκδοθεί και στα γερμανικά. Αυτό το βιβλίο έχει όλες μου τις εμπειρίες. Μεγάλωσα τρία παιδιά, ταυτόχρονα με τη δουλειά, οπότε κοιτούσα να απλοποιήσω κάποια πράγματα για να τα προλάβω.

http://melisoula.gr/jotta-polychronidou/